Laatste puntjes op de i - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Celine Weideveld - WaarBenJij.nu Laatste puntjes op de i - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Celine Weideveld - WaarBenJij.nu

Laatste puntjes op de i

Door: Celine

Blijf op de hoogte en volg Celine

27 Januari 2016 | Nederland, Bemmel

Hallo allemaal,

Vandaag vond de laatste officiële bijeenkomst plaats. We hebben het vooral gehad over de kleine dingen die nog onduidelijk waren.

Onverwachts kwam er nog een verandering in ons programma in Zuid-Afrika, we gaan namelijk een voetbaltoernooi spelen tegen kinderen uit de townships bij Kaapstad, dit is natuurlijk een geweldige activiteit waar we allemaal naar uit kijken. Dit was nog niet eerder bekend, omdat het nog niet zeker was of we daar wel terecht konden, gelukkig is dit wel gelukt!

Ook zijn onze telefoonnummers inmiddels bij onze "buddies" in Zuid-Afrika, zij kunnen ons nu dus telefonisch bereiken, een aantal buddies hebben geen mobiele telefoon, we proberen daarom via Facebook in contact te komen, dit lukt helaas niet altijd. Zo heb ik (nog) geen contact met mijn buddy, wat ik overigens heel erg jammer vind, maar het kan goed zijn dat dat nog wel komt. En anders zie ik mijn buddy op het vliegveld in Kaapstad, zij komen ons daar namelijk ophalen (ook dit was nog een verassing voor ons :) ).

Nog iets meer dan een week voordat we 10.000 km van ons thuis weg gaan. Het komt nu wel heel dichtbij, en dat besef begint nu wel te komen. Terwijl het hier regent en waait, staat bij mij de zonnebrand al klaar! Ik heb er echt onwijs veel zin in, alhoewel ik mijn ouders en zusje wel onwijs ga missen natuurlijk.

Wij zijn er klaar voor!

Liefs Celine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Celine

Ik ben Celine Weideveld, ik ben 16 jaar oud en ik zit in 4VWO op het OBC.

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 2979

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: