Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Celine Weideveld - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Celine Weideveld - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Celine

Blijf op de hoogte en volg Celine

01 Februari 2016 | Nederland, Bemmel

Hey allemaal,

Nog 4 nachtjes en dan is het alweer zover! Aanstaande vrijdag vertrekken we, maar ik heb het deze week zo druk dat er nog geen tijd is voor spanning. Dat komt tijdens de rit naar Schiphol nog wel ;).

Ondertussen ben ik al druk mijn koffer aan het inpakken, lijstjes aan het maken van wat ik ECHT niet mag vergeten. De zomerkleren weer tevoorschijn gehaald, het is daar namelijk zomer en dat betekent gemiddeld 30 graden met heeel veel zon!!

Ook heb ik zojuist een memoryspel gemaakt van typisch Nederlandse dingen. Dit spel ga ik, met mijn groepje, gebruiken tijdens een lesje op de lokale basisschool. Ik heb ook stage gelopen op mijn oude basisschool in mijn oude kleuterklas. Ik kan zo dus precies het verschil zien tussen Nederland en Zuid-Afrika op het gebied van basisonderwijs, dit verschil is natuurlijk enorm. Het is een hele mooie ervaring om les te kunnen geven aan deze kinderen en ze wat bij te brengen op het gebied van de Nederlandse cultuur. Wij geven onze les aan kinderen van een jaar of 7/8.

Kortom, ik ben de laatste voorbereidingen aan het treffen en wat mij betreft kunnen we gaan!

Liefs Celine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Celine

Ik ben Celine Weideveld, ik ben 16 jaar oud en ik zit in 4VWO op het OBC.

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 2983

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: